Wednesday 20 February 2008

"Czech weekend...víkend po Česku" Feb 15-17, 2008

...since this week was the winter holiday, we had the Friday off too...which was very nice after the exhausting trip...I slept in a bit...and in the afternoon we went to the gym...
...it was mostly only me, Iva and Sylvia this weekend...Charlotte and Daniel went to see their better halves :-)...and Tim and Manu...not sure what they did...but we watched a movie...went shopping for some presents...three of our Erasmus mates have birthday this week...party, party, party...jupi, jupi, jup...that´s the plan for the upcoming weekend...
...we prepared a presentation in powerpoint about our country since we were to present that on Tuesday...
...I also did A LOT OF work on the blog...as you can see...the Copenhagen trip reflection took some time (and I lost the whole thing once thanks to my "know-how" :-))...and talked to my family, friends...read a book...just enjoyed the free time...

...protože byly tento týden zimní prázniny, měli jsme v pátek ještě volno...což bylo velmi milé po vyčerpávajícím výletě do Kodaně...trošinku jsem si přispala...odpoledne jsme vyrazily do posilovny...
...převážně jsme tento víkend strávily společně já, Ivča a Sylva...Charlotte a Daniel jeli navštívit své lepší polovičky :-) a Tim a Manu...tak to nemám tušení...ale my jsme koukaly na film...šli jsme nakupovat dárečky...tři z našich Erasmus kamarádů mají tento týden narozeniny....párty, párty, párty...jupí, jupi, jup...to je plán na další víkend...
...také jsme připravovaly prezentaci v powerpointu o naší zemi, protože v úterý nás čekala její presentace...
...já jsem také udělala HODNĚ práce na svém blogu...což ostatně můžete vidět...popis výletu do Kodaně zabral nějaký ten čas (a já jsem jednou celý ten text ztratila díky svému "know-how" :-))...také jsem se spojila s rodinkou, přáteli...četla si...prostě si užívala volného času...

No comments: